Włosowa aktualizacja #1

Witajcie,

Rozpoczynam co miesięczny cykl w którym będę pokazywała 
Wam jak wyglądają moje włosy i czego aktualnie używam do pielęgnacji.


Dlugosc kosmyka kontrolnego na dzień dzisiejszy wynosi 42cm.

Pielęgnacja Październik '16:

Szampony:
Rokitnikowy Babuszka Agafia - zwyklak który daje radę!
Garnier Ultra Doux Drożdże piwne i owoc Granatu, który jest łatwo dostępny i również wpadł mi do rąk całkiem przypadkiem, używany sporadycznie, "dobry" slsiak.

Maska:
Organic shop Awokado i miód - fenomenalny produkt za grosze, który nie tylko ma cudowny zapach, ale wpasował się w potrzeby moich włosów w 100% - odbudował je i odżywił. Zniwelował problem uciążliwego rozczesywania (uff!)

Oleje:
Alterra o którym więcej TU
często zdarza mi się dodać do niego olej rycynowy,co daje bardzo fajny efekt. Jenak radzę uważać na ilość ponieważ jest on bardzo gęsty i trudny do usunięcia oraz przyciemnia kolor włosów!
Sesa - odrzucający zapach - największa wada, która przy wszystkich zaletach gaśnie. Doskonały skład, zadowalajaca gęstość po zastosowaniu. O poroście włosów jeszcze mówić za szybko..

Dostępność w.w produktów: Hebe, Rossmann, sklepy internetowe, apteki 


Kilka słów o...
Ostatni raz włosy podcinałam we wrześniu, wtedy również
pożegnałam się na stałe z prostownicą (największe włosowe osiągnięcie! )  Moje kosmyki potraktowalam farbą trzy tygodnie temu. Widzę kolosalną różnicę w ich kondycji. Dawniej wystarczył mi szampon, teraz zadaje sobie pytanie jak można nie nałożyć oleju/maski/odżywki? No jak?


Ulubiona fryzura miesiąca: luźny kok na czubku głowy
Plan na kolejne miesiące: 
wprowadzenie do diety produktów bogatych w witaminy i białko,
polubienie się z pokrzywą, 
unikanie drogeryjnych szaf z farbami
nauka czytania składów, tak już bardzo świadomie

Nie ukrywajmy zimne miesiące nie sprzyjają wyglądowi, stanowi naszych włosów więc poświęćmy im ciut więcej uwagi, na pewno odwdzięczą się pięknym wyglądem

BTW. Z wielkim zainteresowaniem wyczekuje przesyłki w której znajdzie się m.in OLEJ KONOPNY. 

Z pozdrowieniami, 
M.

You Might Also Like

0 komentarze