Alterra - olej z pestek moreli

Cześć,

Przychodzę do Was z recenzją naturalnego oleju z pestek moreli.

Olej wybierałam całkiem nieprzemyślanie, nie mając pojęcia, że wybór powinnam kierować wiedzą na temat porowatości moich włosów.
Jednakże test już przeprowadziłam i wiem, że reprezentują one średnią porowatość. Coś pomiędzy nisko a wysokoporowatymi.A więc możemy chodzić w puszących się włosach jak przy wysokoporowatych, ale też być bardziej podatni na stylizację ciepłem niż jak to bywa u osób z niskoporowatymi włosami. Ujmując w skrócie włosy nie wyglądają źle. Chcąc utrzymać je w nienagannym stanie warto zacząć pielęgnację olejami.


OLEJ Z PESTEK MORELI




Plusy:

skład (bez silikonów, parafiny, produktów ropopochodnych)
zapach,
praktyczna, poreczna buteleczka,
efekt jedwabiście gładkich włosów,
cena (ok. 15zł, dostępny tylko w drogeriach Rossmann),

Minusy:

wydajność, pomimo oszczędnego stosowania produktu pozostało mi niewiele

Czas testowania: 1,5 miesiąca

Olej zazwyczaj trzymałam na włosach całą noc, po czym zmywałam go szamponem z SLS i nakładałam odżywkę Alterry owoc granatu i aloes. Po wyschnięciu cieszyłam się miękkimi, niepuszącymi włosami.
Olej nadaje się również do demakijażu.

i Ciebie zachęcam do przeprowadzenia testu na porowatość i rozpoczęcia pielęgnacji olejami a gwarantuję, że na pewno dostrzeżesz różnicę w ich kondycji :)


Już w kolejnym wpisie o moich zakupach w sklepie internetowym www.napieknewlosy.pl

Pozdrawiam,
M

You Might Also Like

0 komentarze